bootstrap slider by cssSlider.com v2.1

Erasmus+: Zdokonalování pedagogické práce

Anglie 2017

Cesta

Po příletu na letiště Bristol se naše výprava rozdělila na dvě skupiny. První skupina vyráží do Plymouth autobusem, druhá skupina veze kufry a vozíčkáře a vyráží také směr Plymouth, ale vypůjčenou dodávkou upravenou pro přepravu vozíčkářů. O pár hodin později se obě naše skupiny setkávájí na recepci hotelu Jurys Inn. Jsme po dlouhé cestě všichni unaveni, ale plni dojmů. Ubytováváme se a brzy usínáme. Zítra nás čeká první den ve škole.

Erasmus+ - Anglie: Cesta Erasmus+ - Anglie: Cesta Erasmus+ - Anglie: Cesta

Den 2.

Po vydatné hotelové snídani vyrážíme procházkou směr do naší školy Tellus college. Následuje srdečné přivítání, prezentace o zdejších zajímavostech. Odpoledne s námi vyráží na procházku po Plymouth český lektor. Výklad probíhá v anglickém jazyce.

Erasmus+ - Anglie: Den 2. Erasmus+ - Anglie: Den 2. Erasmus+ - Anglie: Den 2.

Doprava po Plymouth

Náš hotel má dobrou polohu a tak je všude blízko. Máme to kousek do centra, do školy i do přístavu. Rádi při cestách do školy využíváme místní dopravu, kterou máme v rámci studijního programu ERASMUS+ zdarma. Do školy cestujeme po skupinkách, autobus zde může přepravit pouze jednoho vozíčkáře. Ke škole ale jezdí hodně autobusových linek, takže cesta netrvá dlouho.

Erasmus+ - Anglie Erasmus+ - Anglie Erasmus+ - Anglie

Ubytování

V hotelu Jurys Inn jsou vozíčkáři ubytování v pohodlných a prostorných pokojích.

Erasmus+ - Anglie: Doprava po Plymounth Erasmus+ - Anglie: Doprava po Plymounth Erasmus+ - Anglie: Doprava po Plymounth

Školní činnost našich studentů

Ve škole jsou naši studenti rozděleni na 2 skupiny. Během výuky se připravují na závěrečnou prezentaci svých fiktivních firem v anglickém jazyce.

Erasmus+ - Anglie: Školní činnost našich studentů Erasmus+ - Anglie: Školní činnost našich studentů Erasmus+ - Anglie: Školní činnost našich studentů

Jazykové bariéry

Ze začátku hledáme ta správná slova. Není vždy jednoduché přejít z češtiny do angličtiny.

Erasmus+ - Anglie Erasmus+ - Anglie Erasmus+ - Anglie

Týmová práce

I když jsme rozděleni na dvě skupiny, jsme jeden tým a dokážeme si navzájem pomoci.

Erasmus+ - Anglie: Týmová práce Erasmus+ - Anglie: Týmová práce Erasmus+ - Anglie: Týmová práce

Návštěva mořského muzea

Dnes je sobota. Dopoledne odpočíváme a odpoledne navštěvujeme mořské muzeum. Asi nejvíce se nám zde líbilo prosklené akvárium, kde nad našima hlavama plavali žraloci. Po návštěvě mořského muzea jsme plni dojmů.

Erasmus+ - Anglie: Návštěva mořského muzea Erasmus+ - Anglie: Návštěva mořského muzea Erasmus+ - Anglie: Návštěva mořského muzea

Nepříjemnost s autem

V neděli se všichni těšíme na slibovaný výlet. Stala se nám však drobná nepříjemnost. Kolo naší dodávky je prázdné. Situaci operativně řešíme ve spolupráci s místním pneuservisem. Kolo je brzy spraveno, můžeme vyrazit...

Erasmus+ - Anglie: Nepříjemnost s autem Erasmus+ - Anglie: Nepříjemnost s autem Erasmus+ - Anglie: Nepříjemnost s autem

Výlet

Opět se dělíme na dvě skupiny. První skupina vyráží na výlet organizovaný školou autobusem. Druhá skupina jede na stejné místo vypůjčenou dodávkou. Cestou potkáváme zajímavá místa jako Circle Stone, což je takový malý Stonehendge. Společnost nám zde dělají koně, ovce a stádo krav.

Erasmus+ - Anglie: Výlet Erasmus+ - Anglie: Výlet Erasmus+ - Anglie: Výlet

Po tomto krásném zážitku projíždíme bývalou základnou RAF, kde se pase stádo koní. Zanedlouho přijíždíme k cíli naší cesty. Ohromuje nás nádherný výhled na mořské útesy a na hrad Tintagel.

Po chvilce se přemisťujeme o kus dál - do příjemného pobřežního městečka, kde na nás dýchne starobylý šarm časů dávno minulých.

Závěrečná prezentace

A blíží se závěrečné finále studia našich studentů. Je jím prezentace své fiktivní firmy. První skupina prezentovala firmu COMIC BUBBLE - tvorba komiksů na míru. Druhá skupina zaujala posluchače netradičním tématem - Football Freak - tvorba fotbalových dresů a upomínkových předmětů. Studenti zde předvedli dobrý výkon a rozhodně se nebylo za co stydět.

Erasmus+ - Anglie: Závěrečná prezentace Erasmus+ - Anglie: Závěrečná prezentace Erasmus+ - Anglie: Závěrečná prezentace

Návrat domů

Ani jsme se nenadáli a blíží se čas návratu domů. Bohatší o spoustu zážitků, vydatně posíleni ve znalostech anglického jazyka se vracíme zpět do České republiky. Všichni se shodujeme, že pobyt zde byl nezapomenutelný a že bychom se do Plymouth rádi vrátili.

Erasmus+ - Anglie: Návrat domů Erasmus+ - Anglie: Návrat domů Erasmus+ - Anglie: Návrat domů